Thursday, October 21, 2010

~my best friend~



makcik ade seorang kawan...
name dia wahed...
pompan..bukan jantan..
jantan hanya pada nama..
tp nama penuh dia Waheeda..

10 perkara yang saya suka pasal kawan dunia akhirat saya:

1. dia sama kuat makan mcm saya
2. dia kawan dan kakak angkat saya
3. dia sama gemuk dan buncit macam saya
4. dia suka tolong saya bila saya susah
5. dis selalu ade disisi ketika saya memerlukannya....(erk?)
6. dia ni selalu buat lawak..suka bagi saya gelak sampai hilang lemak..
7. dia ni muke takde perasaan..
8. selalu paksa saya makan (hehehehe)
9. dia comot tp ade style tersendiri...(ehem3)
10.sbb saya suka kwn dgn dia la!!noktah!

Friday, October 15, 2010

makcik nak balik rumah!!!!

huhuhu...
minggu ni takleh balik lagi..
takleh balik sbb byk sgt keje skola..
dah hujung2 sem pon byk keje skola lagi...
dah nak final pulak tu...
ish! geram gile tak leh balik mggu ni..
nak balik!!nak balik!!nak balik!!