meebo

:: Geng-geng Aku Buncit ::

Thursday, November 18, 2010

~Majlis Cukur Jambul Aaqil~








Salam semua!!


Lame plak rasenye dah tak post kat blog aku nih.
.
Post kali ni tentang majlis cukur jambul anak buah aku yang ke-9...(waaah no 9 dah??)
Muhammad Aaqil Fazari tanggal 14 November 2010 bersamaan 8 Zulhijjah 1431...
Majlisnye sederhana tapi meriah..ramai jugak saudara mara, jiran tetangga dan sahabat2 yang
datang..lembu tumbang sekor tp 1 bhgn utk Aaqil..kalau dah
ade majlis mestilah ade hidangan..kena lah memasak..penat jgn cite laaa..m
mg penat..tp Alhamdulillah sume penat lelah tu kami sekeluarga hadapi dengan sabar smpi la ke hujung majlis...
kat sini aku nak share la pic yg aku amik b
efore, during and after majlis cukur jambul..peace.(^^v)

ni la dia encik lembu yang telah dikorbankan utk majlis Aaqil..lembu sekali dgn bhgn Cik Qaseh..kate Alang, lembu ni same gedik mcm Qaseh..hik..hik..







ni la dia Muhammad Aaqil Fazari anak buah saya yang comel dan "shantek"..baru 4 bulan..ye saya tau rambut dia super lebat..






eh??buat2 sibuk je cik kak ni..haha..my 4th sister..






ni kumpulan marhaban yang dijemput...


dan inilah hasilnye, setelah direnjis air wangi, ditabur bunge rampai dan juga beras serta tak lupe dicukur jambulnye...haha...Aaqil berpeluh..muke pon nmpk bengang je..


tu diaaaa...




okey geng..smpi sini shj post aku kali ni..jmpe lg..

안녕히 주무세요!!

Assalamualaikum..

bye..daaaa



p/s: with love from










No comments: