meebo

:: Geng-geng Aku Buncit ::

Monday, November 8, 2010

:: Tepuk amai-amai ::

Salam and 안녕하세요!!!

kawan2, diwaktu ini aku sedang belajar bagaimana utk menjadikan blog aku menarik...haha..banyak rupenye website2 yang menyediakan design blog2 yg begitu menarik..by now my blog design has been changing constantly because all the designs are so cool and cute!! kyaaaa!!! ade la dekat setiap 5 minit aku menukar design..haha..pastu penat dan sakit mata..oh! did i mention that i still have another 3 papers to go but i haven't started on anything yet...amboi3x!!! haha..matilah..

tak tau kenapa, ni sume salah kakak aku yg memperkenalkan aku ngan bende2 ni sume..mulai saat itu aku takleh tggl cik laptop aku ni..dan mulai saat itu jugak la aku ada impian nak aktif ber'blogging' wlupon aku tak tau nak tulis ape..peduli la! ^^,..saya mahu kongsi semua..semuanye..(wlupon takde follower.. *.*...) tp takpe, memandangkan blog ni blom bersedia utk di'publish' secara rasmi jg aku akan buat dia jadi attractive dulu..baru ajak org follow aku..hehe..

the best part is, sume design2 yg aku pilih sumenye bertemakan bunge2..adakah ini tandanye aku dah dewasa dan semakin wanita??ape kaitan jueee?yang pasti, aku takleh nak stop bende ni, jd aku akan teruskan niat aku utk ber'blogging' secara aktif dan serius..haha..TAPI sebelum tu, aku kena la study for my finals..okaylah, skang aku nak tido dulu..hehe..

^___^ ~ ZzzzZz!

good nite!!

안녕히 주무세요!!

Assalamualaikum!!

with love,

No comments: