Sunday, November 7, 2010

~Tiara Beach Resort, Port Dickson, Nov 2010~

Salam and anyong guys!


post kali ni pasal percutian yang tak berapa nak cuti aku di Port Dickson selama 3 hari 2 malam..
dikala aku berjalan2 cuti, aku sebenarnye tak abes exam lagi..kekeke..


mmg mule2 aku tak nak pegi tp nak tak nak aku kena jugak pegi sbb aku kena jaga anak2 buah aku kat sana..
pagi jumaat kul 9 pg camtu kami gerak..around 12 lebey smpi kat sana..
mulenye adik-beradik takleh pegi tapi last2 muncul jugak sume..
the first day, abang ngan acik datang, alang plak smpi mlm sbb dia ada hal.. anyway, selain alang dorang tido 1 mlm and went back home the next day..
thanks a bunch to them..otherwise the vacation wouldn't be happening without you guys...weee!!!



esoknye, barulah along datang..ye! datang bersama hero yang kami tunggu..hik..hik..kecoh la kejap satu rumah before acik and abang balik..Aaqil siap nangis2 sbb sedih org nak balik..before tu abg dia dah nangis..ish! byk scene lah..


takde ape aktiviti sgt pon kat sana...kat situ byk je benda leh buat selain swimming, bole naik beskal..main arcade games..jln2 kat sekitar tu..tp dah byk sgt anak kan..so aku tak sempat la nak kembara kat situ..
tp overall okaylah..wlupon penat gile.. gile!!! tp okaylah..
takpelah..malas nak tulis byk2..boring laks..hehe..


안녕!!!
Assalamualaikum...






No comments: