meebo

:: Geng-geng Aku Buncit ::

Saturday, December 25, 2010

~~SAKIT!!!~~

Salam and anyong peeps!!

~lalalala~


MySpace

okay, hari ni cik jojo bosan so terus cik jojo online and ketik2 menulis dlm blog kesayangan cik jojo nieyh..

al-kisah hari ni..(semalam sebenarnye) cik jojo pegi servis buku lali cik jojo..selepas 5 hari menanggung sakit, cik jojo surrender dan menyerah diri hantar kaki pegi urut..mula2 igtkan terseliuh sikit so buat dek je la..tibe2 buku lalinye bengkak dah mcm org mengandung 9 bulan..nampak agak huduh la gak..haha..jadi terusla rujuk kat pak cik ni..

pak cik yang tukang urut tu dia urut memang superb ah! sbb dah lega and kurang sikit bengkaknye..tapi yang paling superb ialah urutan killer yang dia bagi..umph! tak tau nak ckp sakitnye..dia kate cik jojo ade terpelecok sikit kaki tu..sbb tu dia bengkak..puas cik jojo menahan sakit..MySpacedah mcm2 gaya dan stunt cik jojo buat pak ciknye dgn selamba je ckp "tahan sikit ye..." haaaa????lame gile dia urut smpi cik jojo jalan tengkot2..sakit yg lame ditambah sakit bekas urutan pak cik tu..so jadilah double bengkak..

tp beselah..nak baik kan. itulah harga yg perlu dibayar..tp skang dah lega tinggal bekar urutan pak cik tu..takpe2..2-3 ari lagi baik la tuh..huhu..cume cik jojo harap, kalau bengkak biarlah sembuh and hopefully bengkak tu bukan ade penyakit yg bukan2..ok, cik jojo nak undur diri dulu..bye...










No comments: