Wednesday, December 22, 2010

Shhhh...

salam and anyong..

shhh..cik jojo tgh study ni..hehe..poyo jek..pdhal bukan study pon..hehe..bukan ape, hari ni cik jojo nak tanye sikit pendapat kalian:

 SUKA TAK KALAU KITA TENGAH STUDY ORANG LAIN BUAT BISING????

http://matcuoi.com

kalau tanye cik jojo, jawapan dia:


KO NAK KENA TELAN HIDUP-HIDUP KE CIK ADIK???

MySpace


phewh..nasib cik jojo tak buat je gitu kat cik-cik rumet cik jojo neyh..tibe2 je terjerit2 kayak org gilak nampak antu..nampak sungguh baru tau..cik jojo dah la dengan hati murni nak blaja, buat bising lak..dah la bukan slalu niat murni ni dtg..plus, cik jojo bukan jenis suka buat bising bile dlm bilik..so, when i don't do things that other people or even you hate means i expect you to do EXACTLY the same way too..arasso??


tegur??haih, benda logik gini takkan takleh fikir, takkan nak mintak tegur jugak..haih..sudah2lah tu jo..ko marah ko gak yang sakit ati..jangan marah banyak..life's too short to be angry, just like Jay said..haaaa..baru la lega dah melepas marah kat blog..sorry guys, dont bother..nothing bad happen so far..so chill okays??okaylah, cik jojo chauz dulu..nak layan lagu kpop lagi besh..daaaa..anyong...^^


MySpace


p/s: skang ni addicted to lagu FT ISLAND..LOVe..loVe..lOvE..^^
















No comments: