Wednesday, January 12, 2011

'CONTEST KAMI KEMBARKAH'

Salam and anyong readers sekalian!




MySpace
Nak join contest lagik ni!! entah nape sonok sangat nak join contest nih!!

contest ni dibawakan kepada anda oleh cik fairy fasha..
contest ape pulak kali ni??hehe..jom intai..






booo!! chak!! comel banner ni..



haaaa..jom kite tgk pulak syarat2 kalau nak join contest ni:




*dicopy paste sebijik2 dari cik fairy fasha..



******************************

nie adalah syarat-syarat yang perlu korang patuhi untuk join contest nie:


1. buat satu entry bertajuk 'CONTEST KAMI KEMBARKAH' ~sudah~


2. semua blogger pun dialu-alu join contest nie...tak kira laki or perempuan pun boleh join...

3. WAJIB laa jadi follower FairyFysha kalau nak join contest nie....senang nanti nak tahu update terkini.. ~sudah~

4. WAJIB letak banner contest ini kat sidebar blog korang yerk..(untuk promosi...hehe..)opss...jangan lupe link kan entry contest nie tau... ~sudah~

5. cerita serba sedikit laa pasal contest nie... ~sudah..tgk bwh..^^~

6. lepas join jangan lupa tau tinggalkan link korang kat tempat comment CONTEST nie...  ~sudah~

7. kalau rajin tag laa 3 orang or lebih kawan blogger korang...jangan lupe inform mereka sekali tau...lagi ramai join lagi menarik kan...=) ~sudah..tgk kt bwh..^^~



******************************

okay bagi memenuhi syarat yang ke 5 tuh :

okey nampaknye cik jojo tertinggal keta api..dah lame rupenye bende ni start..tp bile tgk je contest ni terus rase nak join sbb mcm cool..introducing your BFF and digging out the old memories antara aku dan si dia..ehcehceh..well saya nak join bukan sbb nak menang semata2 tapi saya nak buat entry ni khas utk penganjur contest dan BFF saya ni ..rindu banget same kau kaaak..gemok!!!




gambar yang mahu diketengahkan:


tadaaaaa!!







kami kembarkah?? taklaaaa...mak lain pak asing..
tapi mane pegi memang asik berkepit..

name kembar saya: Nur Waheeda 

umur: 24 tahun (tp dia TUA sebulan..)

status: single but taken..ehem3x..(adik kembar dia ni yg single lg)

dah kenal selama 6 tahun gitu..first kenal masa kat matric UIA..zaman hingus leleh lagi..(haha..skang pon hingus leleh lagi) tp rapat betul2 kat UIA gombak..

apa saya suke pasal kembar saya: 

1.dia kuat makan sama macam saya

2. dia cantik tp rendah diri macam saya..(excluding the cantik part..thank you..)

3. dia sama gemuk dan buncit macam saya

4. dia comot tp ade style tersendiri...(ehem3)

5. sbb saya suka kwn dgn dia la..noktah..

okay2..cukup2..asal cam panjang je entry ni..hehe..okay..saya nak tag 3 orang ni dan sume laaaah..mari kite bagi BFF kite pulak femes dan mari kite tengok pasangan BFF ala kembar mane yang termashur di abad ni..ngeh3x...









p/s: byk jugak org tertipu dan tnye "korang ni kembar ek??"..
taklaaaa...mak lain pak asing..(^___^)v



1 comment:

DiNa RiaNa said...

comelnya..
hehehethx 4 joined...
gud luck dear~ =)