Saturday, January 29, 2011

~dapat award lagi!!~

Salam and anyong!!

sihat tak sume??moga2 sihat luarbiasa hari ni okey..cuaca hari ni best sbb mendung je..td kat umah aku ujan dah..br igt nak main ujan td..tp mak aku tak bagi..haha..dah tua bangka baru nak rase main ujan..

anywayssss, hari ni aku seronok..sbb aku dpt award..dari sape? dari bro mamat.. mulia sungguh hati beliau...time kasih bro! nak tengok award dia? nieyh haa:





alolo..cumil jek..kaler2 pelangis..time kasih bro mamat..saya suke..

kepada bro mamat ucapan pembakar semangat, semoga sukses dalam dunia blogging..dan sebagai "sunbaenim" (senior) (walaupon aku rase aku lagi tua dari dia) bole la kirenye sunbae beri tunjuk ajar pada kami2 yang masih merangkak2 dalam dunia blogging ni..ngehehe..

okeys..tu je kot..ape2 pon terima kasih skali lagi pada bro mamat and pada yang belum terjah blog dia jom kite ramai2 chekidaut blog dia..jooomm!!


p/s: mahu follower seramai itu gaks..


7 comments:

Matika said...

yeah..terima kasih awak..
bgi mamat kakat semangat..
pnggil adik mamat je..mamat bru 16 thun..he3

Ariffin Janal said...

aishhh bile la nk dpt follower ramai2 --"

tulips etu chinta.. said...

wah..thniah !

~Saya Buncit~ said...

Matika: 16???*pengsan jap*..mude lagi adik mamat ni rupenye..welkam2..

~Saya Buncit~ said...

Ariffin Janal: kan??same2 kite berusaha keras! *tp aku malas*..haha

~Saya Buncit~ said...

tulips etu chinta: terima kasih..ucap tahniah kat adik mamat tu skali..follower dia dah 1k woah..hebat2x..

mama zakuan said...

jumpa kat blog mamat...jom join mama