meebo

:: Geng-geng Aku Buncit ::

Monday, January 17, 2011

~ hari yang lemau! ~

Salam and anyong!

wah! it has been a while since my last entry...
wassssssssupppp??!! haha..how are u guys doing?? great?? great!!



i'm feeling dizzzzzzy..lemau sikit hari ni..tak tau nape..rindu nak update blog..merepek dan mengarut utk tatapan diri sendiri..haha..tapi takde cite ape pon..saje je nak lepas geram dgn keyboard laptop ni, 2,3 hari ni rileeeek je takde orang tekan2..so meh sini biar aku ketik2 sikit..


hmm..nak ckp ape ntah?? cite ape benda jadi hari ni laaaa..


MySpace

tadi ade kelas..10 to 11.30 a.m..tp madam takde, dia tinggalkan keje skola kat kami..so 1 jam 30 minit dok jawab soalan je td..wah, tapi tadi rase cam pandai gile..haaaa..(aku sorang je rase camtu..) ye la budah resit la katakan..sume topic dalam syllabus aku dah khatam..haaha..riak takabbur sebentar disitu..dah jawab keje skola tu aku rase mcm aku la manusia plg kreatif di abad ini..ngahahaha..tp rase cam bodo pon ade gak..sbb aku kena blaja 2 kali baru phm..matilaaaa..


MySpace


habis je kelas, aku pegi finance..nak tanye hutang-piutang aku selama 4 tahun kat uia tuh..tanye gak yuran sekolah sem ni nak kena bayar brape..fuh..nasib baik sikit..takdela sikit sgggt..byk la jgk..yg pasti tak cecah 1k..kalau tak botak pale aku ni..


MySpace


lepas tu aku pegi makaaaan...nyum2..enak bangat..skang dok ketik2 keyboard update..jap lg tak tau nak watpe..mate ni syahdu je dari tadi..huhu..okayla..pale pon dah berdangdut ni..sakit laaaa...mintak diri dulu...tataaaa..


p/s: nak cari keje laaa..


3 comments:

efa said...

hahha macam2...sama la plak cm efa dulu..kena bca 2 kali bru masuk

Firdaus Kasim said...

cantiknya blog awk nana!!

Firdaus Kasim said...

blog awk mmg superb! mmg layak dapat anugerah kualiti. claim reward awk kf firdauskasim.blogspot.com