Friday, January 7, 2011

Hero Sepanjang Zaman

Salam and anyong readers!


yeoreobun!! bogoshipuhsuh!! 너무 보고 싶어!! rindunyeeeee!! lamenye tak update blog cik jojo neyh..



geng, korang dah makan?? bagos2..tapi cik jojo belum makan lagi..dan cik jojo sgt lapar..rase seperti mahu geget2 dan kunyah2 lappy cik jojo ni tp nnti takleh nak on9 plak..aigoo..takpe..jap lagi cik jojo selongkar la dapur tu cari makanan...


MySpace

newayssssss..untuk post cik jojo hari ni, cik jojo nak kongsi ngan korang pasal hero2 sepanjang zaman yang cik jojo minat dari dulu sampai laaaaaaaaa skang..haaaa..jom kite chekidaut sape heroes berkenaan..






yang top nombor 1 ialah:


Nordin Ahmad





paling suke lakonan beliau dalam cerita Gurindam Jiwa..hensem!!


diikuti oleh nombor 2:


Tan Sri Jins Shamsuddin





segak bukan?? ala2 james bond gitu..


seterusnya nombor 3:


Datuk Mustapha Maarof





cik jojo suke watak putera yang dibawa beliau dalam cite Bawang Putih Bawang Merah..


yang nombor 4:


Nasir Bilal Khan



haaaa..tu diaaaa..kalau sape2 yg tgk filem Perempuan, Isteri dan ... mesti bole ingat tagline nasir bilal khan..haha..


last but not least my 5th hero sepanjang zaman:



bagi cik jojo ni la dia pelakon lelaki melayu terakhir..huhu..


tarantantang...tu la dia 5 hero sepanjang zaman cik jojo..bagi saya,mereka adalah butir2 permata yang sukar dicari ganti..wahhhh..bermadah pulak ko jo kat sini?? tp kalau nak ikut byk lagi hero2 yg cik jojo suke cumenye yg 5 ni bias cik jojo..hehe..okaylah, cik jojo nak pegi selongkar dapur..lapar tahap bole kunyah laptop..so lastly,pada yang membaca, sape pulak hero sepanjang zaman korang eh??







*sumber gambar dari Google


No comments: