meebo

:: Geng-geng Aku Buncit ::

Friday, January 28, 2011

~nak jatuh cinta ngan awak bole??~

Salam and anyong!

wah tajuk bukan main meng'grab' lagi kan..hoho..ape kes lak ni jo??bukan ape..semenjak dua menjak ni cik jojo asik terjah 1 blog ni..(ofkos la lelaki kann??)tak tau nape..seolah2 ade magnet kat blog dia ni..huhu..masalahnye slalu sgt..rase mcm dah jatuh cinta pulaaak kat incik blogger tu..tp cik jojo berani nak terjah je lebih tp tak berani amik tindakan..aigooo..ottoke??

dari rupe paras beliau cik jojo rase msti incik blogger tu dah berpunye..kes3x..jeles sebentar..huhu..sape jadi awek dia mesti untung..jeles sekali lagi..sape jadi bini dia lagi la untung..sekali lagi jelesss..huhu

gile..tak memasal je ko nak jeles ngan laki orang..camne nak buat ek? ade pape nasihat??saya perlu khidmat pakar..


p/s: siyes aku nak tanye kat incik blogger tu "nak jatuh cinta ngan awak bole tak incik blogger???"



14 comments:

Nurul Faezah said...

Klo gitu, kita kena kongsi la.. hek3~ boleh? =P

~Saya Buncit~ said...

Nurul Faezah:wuuu..kongsi?? tak naaaak..selfish sikit saya ni..huhu..

Miss dorayAki said...

hahaha macam3 la kamu ni.ayoyoo~

Muhammadnuraizuddin said...

ahaha..ko terus terang je..klu dia tak trima sebagai GF, dia leh trima ko jadi membr dia..hahaha.

Cikin said...

hahaha . share laa . sharing is caring . caring is loving . eheh :)

~Saya Buncit~ said...

Miss dorayAki: ini serius..mesti tolong saya..haha..

~Saya Buncit~ said...

Muhammadnuraizuddin: haha..aku penakooot laaa..

~Saya Buncit~ said...

Cikin: nak kongsi camne??

anies anessa said...

hehe..sapa la en blog tue...

micky eyqa said...

trus terang je hahaha

athirahMedan said...

first time datang sini. nice blog la awak ;)

~Saya Buncit~ said...

anies anessa: incik blogger tu ialah...jeng3x..takleh la gitau..kantoi lak kang..hehe..

~Saya Buncit~ said...

micky eyqa: nak terus terang tapi takooot..haha..

~Saya Buncit~ said...

athirahMedan: thank you sebab sudi singgah sini..hehe..bese je pon..blog cik athirah cantik lg..^^..