Monday, January 10, 2011

~re-sit oh re-sit!!~

Salam and anyong!!

hello..hello..hehe..kamu kamu semua sihat tak?? cik jojo selsema + batuk laaaa..
cuaca hari ni pon sejuk kan..jadi hidung cik jojo ni tersumbat wlupn lubang idung besar..bersin tak abes2..brrr..

sebenarnye, mood cik jojo hari ni suram..nak tau kenapa? tadi cik jojo pegi ofis tanye pasal  result resit exam..orang kat ofis tu cakap lambat lagi..kena tggu senate meeting la ntah ape jadah..kalau lambat sehari dua cik jojo bole la gagah lagi nak tunggu..tp meeting tu akan diadakan 28hb Januari depan..maksudnye ade lagi 3 minggu gitu..

ish, tak sangke resit pon gini lamenye..huhu..klu ikutkan bulan April dah abes semester 2 ni..padahal resit je pon..ape kes smpi 2 bulan kena lepak kat UIA ni?? pelik2 je UIA ni..saje je nak buat hati cik jojo ni cemas..dah la cik jojo tak confident mase jawab exam ari tu..dibuatnye fail lagi 2nd time...meraung la cik jojo..tidur malam pon tak lena..sob3x..


but what to do?? cik jojo berserah je la pd Allah s.w.t..ape pon keputusan cik jojo kena terima..pasal masa tu, lambat laun keluar jugak resultnye..cepat atau lambat je kan..doa2 la cik jojo lulus..amiiin..




No comments: