Tuesday, January 25, 2011

~saya rase ini lawak tapi....~

Salam and anyong sume!

MySpace

watpe tuu??? hehe..just another short post from me..saje la nak berkongsi dgn sume..bende ni jadi lame dah..last week la..sorang kawan cik jojo ni tnye 1 teka teki kat cik jojo..dia ckp dia dpt soalan ni dari anak buah pada member dia..budak tu umur dia baru 10 tahun..budak ni ckp, takde sape tau jawapan untuk teka teki dia tu..even cikgu dia pon tak tau..


readers nak tau ape soalan dia?


ape beza kereta baru dengan pengantin baru?


kalo tnye aku mmg tak penah dgr la teka teki so dgn aku skali termangu2 cari jawapannye..yang tau, tau la..yg tak tau mcm aku kena la pikir..tp aku plak mmg jenis tggu jwpn dtg..aku mls nk fikir..tp yg member aku ni plak demi tak nak kalah ngan budak umur 10 tahun ni, dia bersungguh2 la suh aku tnye sume org kat muke bumi ni..dia kate dia lagi rela bunuh diri dari dimalukan budak kecik tu..gitu skali..bengong..


pastu aku pon terfikir la nak google teka teki tu..mmg jmpe sgguh la jwpn dia..jawapan kat sini.. saje tak nak tulis jwpn kt sini..


at first aku bace mmg la rase lawak..tp bile aku fikir balik teka teki ni keluar dari mulut budak umur 10 tahun aku benti gelak jap..speechless sebentar..ape pendapat korang??adekah aku yg tertinggal bas atau pon budak2 skang dah tak naik bas??dah la tu member aku tu laki..tak bagi tau jawapan kang member bunuh diri..segan silu lak aku cite kat dia jawapannye..


haaaa..tu la soalan teka teki yg mmg la lawak tp mungkin aku ni tak cukup open..considering the fact that it came out from a 10 years old adik2..klu adik aku dah lame kena tempeleng ngan aku..sifir pon ntah2 tak hafal ade hati dok tnye soklan gitu..bygkan bile cikgu dia tau jwpnnye..haish laaa haai..geram aku..tak tau dah nak carut ape..same2 la kite jage adik kite..hari ni tnye soalan gini..esok luse??? mintak dijauhkan...




p/s: aku tak tau la orang lain tp aku marah gile ngan budak ni..yes it was just a joke..but please not from a ten years old boy..







2 comments:

Siti Fatimah Fuzz said...

a'a..betul2...budak zaman sekrang....harap dia jauhkan la...

~Saya Buncit~ said...

Siti Fatimah Fuzz: kan?? harap sgt laa dijauhkan..