meebo

:: Geng-geng Aku Buncit ::

Saturday, January 29, 2011

Sengal Zone : Pukul 12 Ni !

Salam and anyong!

yeehaa! selamat hari sabtu..dah pukul doblas pon kan??jadi make dengan tu..cik jojo mahu join segmen dari Bro Sengalman..segmen pe weyh??jom chekidaut..



nak kena buat ape lak ni?? ni haa:

Pada pukul 12, saya berjalan jalan di depan rumah.  Tiba tiba saya ditarik oleh ______________________ ( Tidak lebih 20 perkataan )




sambungan: ....hantu kak limah lantas beliau mengajak saya utk berlakon dalam filem baru beliau berjudul "hantu kak limah and the gang".


berapa perkataan tu? cukup kot..dah lame tak tulis karangan..dia ckp ikut kreativitikan??tak suh ikut format upsr ke pmr ke jadah ape kan..haaaa..ok la tu..harap2la dpt markah penuh..tak menang pon takpe..hehe..ok..sudah2..bulu roma pon dh meremang..siyes..okey2.bye..


p/s: jgn la kak limah betul2 dtg umah ajak blakon..erk..matilaaa..


10 comments:

Deeyaudeen Sabri said...

haha/.. try cek kat bawah katil ade ape ! heheh.. best best ! :)

Siti Farah said...

jadilah beliau hantu kak limah kuasa 2... :p

Encik Luncai said...

salam kenal..usha dari blog sengal zone

Miss Ran said...

tak pasal2 kene jadi pelakon ye hahaha

~Saya Buncit~ said...

Deeyaudeen Sabrit: hahaha..tiada tanda2 kak limah..

~Saya Buncit~ said...

Siti Farah: haha..boleee jugaaak..tp kak limah tetap lagi berkuasa..hehe..

~Saya Buncit~ said...

Encik Luncai: salam kenal..^^

~Saya Buncit~ said...

Miss Ran: haha..jadi geng kak limah..lifetime membership..hehe

Siti Farah said...

hehehehe....sambungan monyet sesat da siap...
btw, pinjam ayat yer... :p

http://ismifarah.blogspot.com/2011/01/monyet-sesat.html

~Saya Buncit~ said...

Siti Farah: oh yeah? okey chekidaut right away..^^