meebo

:: Geng-geng Aku Buncit ::

Wednesday, January 5, 2011

Sengal Zone : Saya Tak Ngantuk Lagi

Salam and anyong sume..




sape yang tak tido lagi angkat kening sebelah kiri..
ape kes jo? takde ape..aku join entri bro udeen neyh ha..
khas utk penjaga malam mcm aku and kamu..kamu..dan kamu..


sebelum tido saya...


~kunci alarm supaya bgn awal kerana sy tido mati..~


 ~baca doa tidur dan segala apa yang patut dengan harapan saya bole terlelap dengan aman tanpa diganggu mimpi yang bukan2..~


 ~berangan dulu ade hero naik kuda datang umah..hero tu mestila ensem..bla..bla..bla..berangan smpi saya terlelap..~


okey..itu saje..pastu sy tido tak sedar2 smpi la esok pagi..









2 comments:

aNa d'sKoDenG said...

datang skodeng geng lom ngantukkkk

irwanpauzi said...

hero naik kuda tu yang power...hahaha