meebo

:: Geng-geng Aku Buncit ::

Saturday, January 29, 2011

~shakti the power vs api-api!!!~

Salam and anyong!!

selamat malam pada yang masih berjaga..yang dah tidur tu kite biarkan mereka dengan mimpi, air liur basi dan dengkuran mereka..(ngantuk laaak tibe2)..

okey..ape ntah aku nak cite..lupe lak..oh ye, td boring2 tgh tengok tv aku bukak la 1 cite hindustan ni..slalunye tak tgk lyn pn cite hindi tapi sbb dah takde cite best kan so layan laaa..tajuk cite tu Shakti the Power..mmg shakti dan power sungguh cite tu..tp aku emo sbb hero dia mati..(menangis aku dalam selimut)..


tapi mmg layan la cite dia..wlupon aku mencarut2 gak sbb org jahatnye jahaaat btol..sampai polis pon takot..dgn aku2 takot dan cemas skali..tembak2 sini..letup2 sane..bunuh2..pukul2..menari2..(erk??)..elok cite tu abes je tibe2 aku dgr org kecoh2..rupe2nye ade umah dah berasap kena bakar kat blok dpn umah aku..gileerrr laa..aku igt kat dlm tv je bende ni jadi..rupe2nye in real life pon jadi gak??


camne kejadian tu jd aku pon tak pasti yg pasti ade orang sengaja bakar rumah org tu..orangnye ade kat dlm umah kot time tu..dasaaat..nasib baik tak jadi pape..ni mesti kes dengki khianat..mmg nak kena cabut bulu hidung tol..harap2 la org tu repot polis and dapat tangkap penyangak tu..bia dia nyesal seumur hidup main2 api kat umah orang..


terkedu gak aku ngan mak aku..sbb lyn cite hindi smpi tak amik tau lgsg ape jadi..pengajarannye kat sini..jgn main api kat umah orang..and kalau tengok tv tu alert sikit ape jd..okey..skang sume dah reda..aku pon nak masuk tdo..nk jumpe shahrukh khan..haha..nyte..(-_-)ZZzZZzZzzz...


2 comments:

Ariffin Janal said...

emosi btol tgk cite tu. hahah

~Saya Buncit~ said...

Ariffin Janal: takleh laaa..mmg kena emo sbb hero mane bole mati..huhu..^^