meebo

:: Geng-geng Aku Buncit ::

Tuesday, January 11, 2011

Siapa Arnab Paling Kacak??? Part 2

Salam and anyong!!

ape khabar gengs sume?? baik?? bagus2!! 

so, hari tu cik jojo ade post tentang arnab paling kacak kan..haaa..hari ni cik jojo nak kongsi seorang lagi arnab pilihan cik jojo..sape??sape??sape??





chang!!!


박재범 - Park Jaebeom - Jay Park


*sumber gambar : Gugel Ahjussi

haih..macam mane bole lupe nak masukkan arnab yang sekor ni plak?? dia pon lahir tahun arnab jugak..(^ㅠ^)”

MySpace

*sumber gambar : Gugel Ahjussi


okay, nape letak gambar ni jojo??mahu nosebleed lagi ke??haha..


MySpace

jay..jay..nape la ko gagah sangat?? kalau ade arnab gagah macam ko kat kedai jual minatang aku dah beli sume..


ape cite terbaru dia??? 


bole tgk sini Kpoplive.com


okaylah..nnti cik jojo nak selongkar lagi sape arnab2 pilihan utk tahun arnab kali ni..suke2x..okay..bye..jumpe lagi..


p/s: jangan tanye sape yg cik jojo akan pilih antara lee seunggi dgn jay park..sbb cik jojo tamak..jadi dua2 aku yang punye!!



2 comments:

sicomot-comel said...

wahh,,dasat la tuh kalau sampai nosebleeding..
waakkakaka

~Saya Buncit~ said...

@sicomot-comel: haruussss..kerana abs beliau yg berketul2 itu..haha..