Monday, January 10, 2011

~tolong ingatkan aku.....~

Salam and anyong sume..

haaaa...cik jojo tau mesti ramai yg tak tido lagi..gara2 AJL kan??
tp bukan tu je..dari td cik jojo bkk FB dan BW sumenye tengah update pasal keputusan AJL yg ke 25 ni..
yg mcm sume tau, pemenang kali ni ialah Ana Rafali yg menang melalui lagu Tolong Ingatkan Aku..
byk yg menyokong tp rsnye byk jugak yg membantah..
bg cik jojo, neutral wlupon agak terkejut jugak dgn keputusan yg tak dijangke ni..i was hoping for Faizal Tahir's Hanyut to be the winner tonight..tp nak buat camne kan?

so, tahniah utk Ana Rafali..^^


p/s: tolong ingatkan aku, aku ade kelas esok..jgn blogging smpi pagi..nak *hanyut* dgn sore anak Pak Tahir..


No comments: