meebo

:: Geng-geng Aku Buncit ::

Tuesday, January 25, 2011

~what a strange feeling~

Salam and anyong readers!!

selamat malam pada yang belum tidur dan yang sedang membaca...(if any)..kepada yang dah dibuai mimpi semoga mimpi yang indah2..huhu..

satu lagi post tentang tuan blog..hari ni mau cite pasal aku punye perasaan..pelik nau rasenye..ape dia??ntah..aku pon tak tau.yg pasti aku keciwa dan terasa..(seperti biase emo tak tentu hala aku neyh)..ape yang kecewa sgt ni jojo? ape laks jadi kt ko ni?? aku tak tau nak mula dari mane..nak mula macam mane..

argh! abaikan je la..ade beza ke?? dah kite tak diperlukan..let it be..

p/s: benci mood swing..benci gile!





No comments: