Friday, February 25, 2011

~enjit-enjit semut...~

Salam and anyong!!!


~dududududu~



hai semua!! korang watpe??sehat??bagus2..dikala aku mengetik2 kekunci menaip diblog ni aku sedang menahan lelehan hingus dan menahan sakit tekak..wuhuuuu..semalam kena hujan..pagi tadi terus macam nak demam..tekak sakit..kepala sakit..hidung sakit..lantas aku terus rasa nak nyanyi lagu "enjit-enjit semut...siapa sakit naik atasssss.."

ouh..rase macam suam2 je badan ni..kalau dapat melepak atas katil mmg syok laaaa..masalahnya aku tak makan ubat lagi..huhu..takpela..nanti jap lagi aku nak beli panadol..tapi tak makan lagi..hah..maksudnye kena la beli makanan dulu..lalala..makan aku takde masalah..selera aku BESAR!! haha..makan ubat yang aku malas sungguh2..takpe..the panadol can wait..
sedang2 aku nyanyi2 lagu enjit-enjit semut tu, tiba2 je tangan rasa gatal nak gugel lagu tu kat youtube..maka berjumpalah aku dengan video ni..haha..(takde kaitan pon dengan tahap kesihatan aku pada hari ni) tapi aku suke gila video ni..cube la korang chekidddddaut sikit..hahaha..lawak2..okey2..before aku caucincau..nasihat aku pada semua, jagalah kesihatan korang dikala cuaca yang tak menentu ni..kalau tak jaga diri sendiri la yang susah..jadi cam aku..*tarik hingusssss..
okey, dengan tu aku dengan ~lalalalalanya~ meminta diri..mengundurkan diri yang tak sihat ni..jangan lupa tengok video tu tau..adios..
assalamualaikum..



p/s: semut pernah jatuh sakit tak??ape kaitan semut dengan orang sakit?? sape bole jawab??


credit to: slimiz29



3 comments:

DiL dHadakta hai.... said...

hahaahha....len kali mkn ubat. ni da sejuk giler nk dok gak dlm itd.

buntu otak memikirkn ape kena ngena semut ngan saket, huhuhu

~Saya Buncit~ said...

DiL dHadakta hai.... : haaaa..mungkin kena main dulu game tu baru kita tau apekah kaitannye...

Syed Hilmi Syed Yahya said...

cian deir...p mam ubt 2....huhu