meebo

:: Geng-geng Aku Buncit ::

Monday, February 28, 2011

~FINALLY....i am freeee~

Salam and anyong all!

~lalelilolu~
wahhh!! tak sangka..setelah berpenat lelah aku melalui hari-hari resit examination aku, akhirnya aku sudah bebas..muahahaha..kalau aku ingat balik the first post during my re-sit examination period, tak sangka diam tak diam dekat dua bulan lebih jugak laa aku duduk kat UIA ni..LAMANYAAA..tau2 je abes..awal2 dulu aku rasa macam..macam...MACAM- MACAM LAAA..sebab bila dapat tau kena re-sit je aku dah nangis2 and sedih2 dah..korang tak caya tengok sini..

tadi, setelah penat bermarathon sekali lagi dari finance division ke AnR akhirnya aku dapat amik aku pnye full trascript yang tak berapa nak cantik..ye laa..tak berapa nak bijak kan..takpela..terima je laaa..dan makanya ini bermakna aku dah takde lagi hutang piutang dengan UIA..lepas2 ni kalau UIA mintak duit lagi siap laaa..aku gigit2 hidung yang mintak duit tuh!!!dan maknanya aku dah officially grad dan bole cari kerja..haha.. 

jadi ni gedik2 nak tulis post terakhir aku ketika berada di CC Mahallah Asiah..(ye..gedik aku tau..) untuk kali yang terakhirnya...ye la, nak online wireless dah tak boleh sebab aku dah grad kan..ish..dengkis la UIA ni..apa2 pun saya bersyukur kepada Allah SWT kerana akhirnya Dia dah memudahkan jalan saya..Alhamdulillah ya Allah..dah dapat transcript tu makanya aku bole tido lena..

tapi, apa-apa pun untuk hari ni aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada kawan merangkap guardian merangkap kakak saya cik Farah Adilla sebab setia temankan saya hari ni..berpanas-panasan teman saya amik transcript..thank you dil..terlalu banyak benda yang ko buat utk aku..Allah je bole balas..huhu..muah3x!! 

and for encik Ahmed Rowin, thank you for being there whenever i need you..(faham tak..hehehe..gurau je derr)..terima kasih untuk friendship ni..rasanya ju tak penah ucap terima kasih secara ikhlas..maaf kalau ada sakit hati..salah cakap dah kasar bahasa..

akhir sekali untuk encik Helmi@kluang@helena..banyaknye nama kau..thank you for being mine though i cant keep you..but you'll always be in my heart..^^..hahaha..

thank you guys!! sayang korang selaluuuuu..dah2..aku nangis jugak kang..orite..masa utk mengundurkan diri..jangan dirindui aku kerna aku hanya seorang buncit..byeeeeeee..

Assalamualaikum.




No comments: