Friday, March 4, 2011

~Kempen Kain Pelikat dan Kain Batik~

Assalamualaikum dan anyong!




korangsss~~ sudah makan kaa belum?? pada yang dah makan bagus la..pada yang belum makan pegi makan dulu..kat blog aku ni takde sediakan makanan..harap maklum..dah makan datang balik eh..kekeke..


okay, post ini adalah untuk menyahut seruan dari sengalman dalam memperkasakan dan menggalakkan pemakaian kain pelikat dan kain batik dikalangan anak muda kita dizaman jeans dan denim sekarang ni ..dan untuk menunjukkan yang aku sokong kempen ni, aku pon buat la post ni..(sambil tu buat tangan macam Ucop Kak Limah..haaa)


aku setuju sebab aku sendiri kurang menghargai kain2 ni..dah tentu2 la kain batik kan? kalau aku pakai kain pelikat kang pelik pulak..dan aku setuju kerana aku rasa kain pelikat dan kain batik tu sebhgn daripada diri dan identiti kita..kalau kita tak pakai, sape yang nak pakai?so, aku berhasrat untuk memakai kain batik pada hari esok untuk menunjukkan sokongan aku yang padu dan jitu..(tp pki kat dlm umah je laaaa eh..)


sambil tu jom kite layan lagu kain pelikat dari anuar zain ngan ellina..


~kain pelikat..lalalala~




p/s: aku rasa lelaki yang pakai kain pelikat tu sexaaayy..haha..








No comments: