Wednesday, March 2, 2011

~kurang semak~

Assalamualaikum and anyong gengsss!!!

~kakekikoku~

ngahaahahahaha!! okay, maaf aku gelak kurang sopan hari ni..haaaa..apa khabar kawan2 blogger yang disayangi??sihat tak?? hari ni Alhamdulillah kondisi aku lebih baik dari semalam2 dan kelmarin..sorethroat pon dah kurang..hingus dah kering..mungkin sebab dah balik umah kan..~lalalalalala~

okay, aku sekadar nak beritahu kawan2, kalau korang perasan dengan perubahan pada blog aku ni,(kalau ye..aku bilang kalau..) aku dah buat menu bar..(aku baru tau macam mana nak buat..jadi aku rasa aku hebat..)sebab aku rasa blog aku semak sangat..jadi dengan adanya menu bar tu aku rase,..aku laaaa rase, blog ni macam kemas sikit..haha..

so pada yang nak exchange link tu pandai2 la korang cari button kat menu bar tu ye..supaya aku bole jejak kasih balik ngan blog2 korang..okay??? okay. tu je nak tulis..lalala..selamat malam..bye..





No comments: