meebo

:: Geng-geng Aku Buncit ::

Saturday, March 12, 2011

~Selamat Jalan Romeo~





Assalamualaikum!!!

yuhuuu~~selamat tengah malam2 buta pada mereka yang masih berjaga pada waktu ini...lalala..

sebenarnye aku sedang menanti jam berdetik tepat pukul 3 pagi..kenapa??ade ape ni?? 
MySpace

takde ape laaa..kekeke..sebenarnye aku nak jalan2..cuti-cuti malaysia bersama famili tersayang..lalalala..nak pegi terengganu...bukan la cuti sebenarnye..nak pegi ziarah orang sakit kat sana..sambil tu jalan2 sekali..hehe..suke3x..dah lame tak jalan jauh2 mcm ni..tengah2 mlm..ramai2..eeeeee..seronoknye!!!


MySpace

lalalala..okay..nnti aku nak update segala aktiviti aku kat sana nanti..wah! best2! tak sabarnye!!okay korang..aku nak kemas apa yg patut..see you guys in my next post..bye!!




p/s: seronok tu seronok gak..tp jgn kita lupa pada mangsa2 gempa bumi dan tsunami yg berlaku di China dan Jepun..semoga mereka selamat..dan moga2lah perjalanan kami berjalan dengan lancar dan selamat Ya Allah..amiiiiin..




2 comments:

cik ubi said...

ganu kite...haha..

lawatla muzium ganu, dengar kate bess

Aiyda Lela said...

sis orang ganu. hehehhe. tetibe plak.

*jalan leklok noo :) semoga bergumbira di terengganu