meebo

:: Geng-geng Aku Buncit ::

Sunday, March 27, 2011

~selamat tinggal rambut penyapu~

Assalamualaikum!




selamat tengah malam2 buta! tak tido lagi ke?? bagus la gitu..bole la korang meramaikan umat2 membaca blog haku ni..lalala..okey jom kite tengok ape kisah yang aku nak paparkan malam ni..haha..999 melaporkan..





selamat tinggal rambut gaya ala penyapu..that is soooooo last year..haha..i wanna have a new haircut..i can't remember the last time i went to a saloon..sebab selama ni aku suke potong rambut sendiri jek..hahaha..styleee..aku potong ikut suke ati aku laaa..mungkin sebab tu makin lama rambut aku menyerupai penyapu..ouh..


so plannye esok aku mahu pegi potong lambuttttt..lalala..dan bile rasa teringin potong rambut tergedik2 ni muncul tibe mula la aku berangan nak potong macam2 gaya..


macam yang ni...



sumber:Google


macam yang ini...


2011 short bob haircut 224x300 Womens Short Haircuts 2011
sumber: Google


macam ini pon cantik jugakkkk..



sumber: Google


tapi yang ni macam lagi cool..



sumber: Google




woah! tapi persoalannye, mampukah akak kat kedai gunting rambut tu menukar gaya rambut aku yang ala2 penyapu ni kepada gaya2 rambut diatas ni??? hahaha..kite tunggu dan lihat saje la hasilnye ye..haha..okaylaa..aku mahu tidur dulu..esok je la kite pikir ape yang jadi kat rambut ni ..daaaaaa...~~~~