meebo

:: Geng-geng Aku Buncit ::

Monday, March 7, 2011

~Sengal Zone : Call vs SMS !~

Assalamualaikum!


Salam sejahtera pada rakyat2 jelata sekalian..korang dah makan?? blum?? leh geng la kite..tgh takde selera nak makan..ehcehceh..padahal japg makan berpinggan2..normal la tu..okay, berkenaan dgn post hari ni..sekali lagi utk sengalman..
kali ni segmen Call vs SMS..jom kite chekidauttttt!!  zasss!!




Sengal Zone


saya yakin dengan jawapan saya...saya pilih SMS!!!


dan ini soklan dari sengal zone:


Kenapa pilih CALL / SMS ?


~pilih SMS sebab aku tak suke dan tak reti cakap telefon..aku ni jenis suka susun ayat bile nak menyampaikan..jadi kalau SMS aku bole susun ayat elok2..~


~jimat la kot..~


~aku memang suka main taip2 ni..exercise jari jemari..okay takde kaitan..~




Line kegemaran ? Contoh, Maxis, Celcom, Digi dan Umobile !


~pilihan saya Celcom~




Sengal Zone , bagi la saya top up sebab ______ ( tak lebih 20 perkataan )


~"...saya takde kredit tapi saya tak nak guna public phone..tak buleh taip mesej..terima kasih..~








okey! selesai sudah tanggungjawab aku nih..pada yang nak join, jom meramaikan umat kat blog sengalman..sambil kita join segmen..







p/s: dia suka kasi choki choki woh..*terjaaaaaaaah!!


3 comments:

Deeyaudeen Sabri said...

heeee.. nah choki choki ! :)

NurLailatul said...

jom kita memeriahkan sengal zone.

Deeyaudeen Sabri said...

oit.. ko menang topup rm5 ! Hehe..
tahniah.. Sekarang ni, ko perlu send email ke sengalman@gmail.com

letak butir butir seperti
Nama :
No phone :
Url blog :
Jumlah follower :

k? hehe tahniah !!