meebo

:: Geng-geng Aku Buncit ::

Wednesday, March 16, 2011

~Sengal Zone : Warna Blogku !~

Assalamulaikum!!!

tadaaaa~ yeah! magis2! lama rasanye tak bukak blog aku ni..berhabuk2 dah..tiup sikit..poooooh!!okays..

so, hari ni sekali lagi aku mahu join segmen dari pakcik sengal kite..kali ni segmen warna blogku!! wah! kalau cakap pasal warna ni mmg best..teringat zaman adik2ku..okey..jom chekidaut ape yang dia mahu kali ni..yang mahu tau bole klik gambar ensem pakcik sengal zone di bawah tuu...tuuuu..pada yang dah tau duduk diam2 sambil tu baca entri aku nieyh!!okey?! *tapi kalau taknak pon takpe...tiada paksaan dalam blog aku nih..

MySpace



Sengal Zone

pilihan warna blogku: HIJAUSSSS!!!


kenapa hijaus? 


1. hijaus tu bagi aku kedamaian dan alam semulajadi..tgk hijaus aku rase tenang..


2.sebab dari sekolah rendah aku dapat pasukan rumah warna hijaus dan time tu rumah hijaus selalu menang..(walaupun aku sukan tak penah menang)..


3. last but not least, dimata aku hijaus tu cantik dan menarik..*nak cukupkan tiga point..lagi afdal..heeee..


MySpace

okeys..selesai dah..skang ni pada yang suke mewarna atau suke pada warna2 jom ramai2 terjah blog pakcik sengal zone tuh PRONTO sbb segmen ni tutup pukul 11.30 mlm nnti..okey..skang aku nak terjah blog orang nak skodeng ape kaler kegemaran mereka..zassss!! byeee..till then..Assalamualaikum!!




p/s: sekilas tgk blog aku nih mesti korang dah tau blog ni jantan ke betina..eh silap2..mesti korang tau warna ape yang aku sukeee..yeeehaa..


p/s/s: incik udeen, top up sudah selamat sampai..maaf tak inform baliks ye..trimas!!!


3 comments:

saya YANA said...

hijau padang ni.. hehe..

Cikin said...

kita kaler pink (:

Dea said...

sayer pon pinky2.. hehe..