meebo

:: Geng-geng Aku Buncit ::

Tuesday, April 26, 2011

~ Aku Jeles?! Errr. ~

Assalamualaikum!


Selamat petang kawan-kawan. Kau dah makan belum? Kalau belum tahan jap. Baca dulu entri aku ni. Heee. Hari ni entri aku nak maki orang. Haa. Kan aku ada cakap before ni aku kurang gemar sikit blog yang ade tayang muka boifren/girlfren ni kan. Lihat ade orang cakap apa.


Errrr. Hahaha. Meh aku gelak sekali. Woi jangan suka tuduh-tuduh orang weh. Tak baik. Terang lagi bersuluhkan lampu kalimantang lagi aku cakap aku tak jeles. Aku berbulu, meluat dan menyampah. Tapi takpe la. Dah kau rasa aku jeles eh? So be it la.

To MR/MS X, aku bukan nak lelaki yang bernama pakwe. Aku nak lelaki yang bernama suami. Sebab tu aku takde boifren/pakwe/marka atau yang sewaktu dengannya. Aku tak tuduh lebih-lebih eh. Aku cuma sampaikan apa yang aku fikirkan. Sekian terima kasih.



p/s: lepas ni sape pulak yang nak maki aku balik?




10 comments:

Simpleblanklife said...

Gila, yang ni lagi emosi! hahaha good2...carik laki trus ok. toksah pakwe makwe bagai...

abehla kau, oleh sebab entry ni, berduyunla masuk minang minggu depan..jaga2...hahaha :P

guraw je, jgn mara..jentik buku lali kang

Fina Fento said...

sabar je la bunbun oiii..

diorang jeles la tuu..

saya YANA said...

haha.... ade ek orang dok shout cam tu... Yana pon sama.. Yana takmo cari pakwe2.. bia cari suami terus.. terjamin InsyaAllah..

~Saya Buncit~ said...

@Simpleblanklife:hahaha.aku tak emo. si x tu yang emo.kejadah kate aku jeles.takpe2 dah dia nak cakap gitu suka ati dia la.

haaa? oh best la gitu.jodoh datang dari langit.hahaha.

~Saya Buncit~ said...

@Fina Fento: bunbun rasa lawak la tuduh2 bunbun gitu.mara ar tu bunbun tak follow dia.haha.

~Saya Buncit~ said...

@saya Yana: bagus tu yana. Amiin. Semoga bertemu jodoh yang baik2 ye yana. :D

Simpleblanklife said...

hahhaa elak bunian je datang ramai2 camne? diorang ada blog gak. ko pe taw. hahahaha :P

~Saya Buncit~ said...

@Simpleblanklife: hahahaha. biar betul?? tak moh la gitu.

JANN JANN JANNAH said...

haha..apejadah tayang muka pakwe.lom tentu jd laki lagi.aku yg ada laki pun xde nak tayang2 muka laki aku walaupun dia hensem.hahaha..(tah2 nnti ada orang maki aku lak) ahh lantak..asl kita bahagia kn tuan blog..

~Saya Buncit~ said...

@JANN JANN JANNAH: tu la.asalkn dorang bhgia.tp nk follow tu buncit ckp "i'm sorry" gaya amir Maharaja lawak.haha