meebo

:: Geng-geng Aku Buncit ::

Thursday, April 28, 2011

~Malaysia sudah ada KPop?! ~

Assalamualaikum!


Selamat malam semua! Ades! Sakit dada. Apehal ni? Hah? Malaysia dah ada group Kpop? Okey mungkin sudah tertinggal bas aku ni. Siapa pernah dengar group Kpop Malaysia 24:7? Aku baru je tau pasal mereka ni. Tu pun melalui kawan aku. Okay, jom tengok siapakah mereka?


ALLOI- VIRGO- A AR -FIFIE- JAQ- KIM- OB- IYM- TAEMIN

sumber: fanpage 24:7

Sebenarnya aku tengah cari lagi info pasal mereka ni. Ade sape-sape tau? Tolonglah bagitau kat aku. Oh and sambil-sambil tu aku terjumpa jugak Malaysia first Kpop girl group. Erk? Tengok ni.



Yang ini pulak disamakan dengan Wonder Girls? *telinga keluar api-api* Baca la korang kat siniHurm. Apa yang sedang berlaku ni? Sebagai peminat Kpop aku agak tersedak jap sebab ape perlunya title 'Kpop' tuh? Kalau kau semua orang Malaysia? Bukan aku nak judge tapi sorry i really CANT accept this. Bukan taknak support tapi kenapa Kpop????? Tak taula fans Kpop yang lain macam mana. Haih! Geram! Geram! Takpe. Kita tengok sejauh mana mereka ni boleh meraih perhatian rakyat Malaysia. Boleh jadi jugak mereka ni bagus. Tapi tu masih tak bole merubah pendirian aku sebagai peminat Kpop! 

Dan korea sudah ada 24/7 sebenarnya. Chekidaut here. Okay. Malas cakap banyak. Mintak diri dulu. Bye!


p/s: perlu ke Kpop??????






4 comments:

Wuucin said...

xperlu =.=

eton said...

tolong la... huhuhu

~Saya Buncit~ said...

@Wuucin: kannnn???

~Saya Buncit~ said...

@eton: puh lissss!!! gila la dorang ni.