Saturday, April 2, 2011

~mamai~

Assalamualaikum!

woot!!woot!! buncit kembali menghiasi skrin laptop anda..wow! suka tak?suka tak? haaa..mesti la suka kan???hehe. Rupa-rupanya jam dah pukul 12 malam. Laaaa. Aku tetido la tadi. Bangun-bangun je dah pukul 10 lebih. Bangun-bangun je sakit kepala pastu tibe-tibe duduk bertinggung depan tv layan Maharaja Lawak jap, aku makan malam dan sekarang tanpa sedar aku sedang menaip-naip dekat blog ni. 

MySpace

Jadi macam biasa. Malam ni aku tak tau nak post apa. Keke. Ape la. Kate nak jadi blogger tegar. Idea memanjang takde. Macam hampeh. Weh, korang-korang yang tersinggah blog aku ni, mintak maaf la wey. Baca sia-sia je. Haha. Tak menjana minda langsung. Tapi takpe. Sekarang ni aku tengah mamai lagi ni. Kejap lagi bila otak aku kembali beraksi, aku akan post selambak dua entri untuk korang yang tersinggah kat blog aku yang tak seberapa ni. Okay la. Nak perah otak jap. ~lalalalaaa~




p/s: aku tido banyak tapi ngantuk lagi....





No comments: