Wednesday, April 6, 2011

~Mandi malam bahaya?~

Assalamualaikum!




sumber gambar: Google

Jeng..jeng..jeng..tadaaaa!! Tepi-tepi perempuan cantik nak lalu. Haaa. Aku muncul dalam kepekatan malam dengan entri baru. Takde ape pon. Entri kesihatan lagi malam ni. Tadi aku mandi malam-malam.


 Mak aku selalunye marah kalau aku mandi malam-malam. Tak elok katenya. Kawan-kawan aku pulak kata mandi malam nanti kena paru-paru berair. Tapi tiba-tiba otak aku berfikir sejenak. Sejauh manakah kebenaran mandi malam tu bahaya? Haaaa. Segmen kesihatan bersama dengan Doktor Buncit.


Pening jugak bila aku baca info2 berkaitan tentang mandi malam ni (tak pasal-pasal aku rajin nak membaca. takpe bangsa membaca bangsa berjaya. tibe-tibe). Aku nak explain tapi tak pandai jadi klik kat dua link ni baca sendiri ye. Hehe.


Mandi Malam Dan Paru-paru Berair, Satu Mitos??  (cyberclinics.org)
Mandi Malam Undang Penyakit Hanya Mitos? (cetusanhati.com)


Pada yang tak tau bacalah. Pada yang tak nak baca, baca jugak sebab tak baik buat keje separuh jalan. Haha. Okey. Aku rasa mengantuk jadi aku nak pegi tido. (menguaaaap paling besar). Selamat malam dan Assalamualaikum!




p/s: malam-malam tak elok mandi..elok tido je..kekekeke..selamat malam!













No comments: