Friday, April 22, 2011

~ Meh Like Page Saya Buncit ! Erk?! ~

Assalamualaikum!



Hello! Mari kemari adik, kakak dan abang yang comel serta hensem. Sihatkah kau? Bagus! Okey, hari ni saya nak buat pengumuman. Bahawasanya saya, sudah ade fanpage!! Dududu.Lalala. Haha. Bajet ade orang nak like la kan. Haaa. Dah terlanjur kau datang meh la like fanpage aku tuh. Ade kat tepi tu je. Aku pun tak tau ape fungsi aku buat fanpage tapi aku memang tergedik gile nak ade fanpage. Agagaga. 


Oh dan selain itu saya juga dah letak like button kat entri saya. Kalau kau rase entri aku layak di like silakan. Kalau tak jangan paksa jari kau klik like. Kebas plak kang. Okey. Sekadar nak promote blog picisan kicap masin aku ni je haaa. *Dengan harapan ade 2000 like pada pagi esok. Hahaha.* Okey, sampai berjumpa diblog kicap masin aku ni yah! Tadaaa. Bye!




p/s: like..like..like..likeeee!









2 comments:

.: noor badriah :. said...

eh..eh ..knapa nama buncit??
bad tgk comel je tuan blog nie =)

~Saya Buncit~ said...

@.: noor badriah :. : haaa.tu yang misteri tu.buncit tak kira rupa.haha.*comel kah?kekeke