meebo

:: Geng-geng Aku Buncit ::

Saturday, April 30, 2011

~Selamat Hari Buruh ! ~

Assalamualaikum!




Selamat tengah malam! Aku tau mesti ada lagi yang tak tido lagi. Okay, aku sekadar mahu ucap Selamat hari pekerja untuk semua warganegara Malaysia yang berkerja ye. Terima Kasih atas segala penat lelah anda sehingga aku rakyat Malaysia yang masih menganggur ni pon dapat merasa cuti panjang. Hehe. Jadi cuti yang panjang ni mari sama-sama kita manfaatkan. Untuk aku ada bagusnya cuti-cuti ni aku cari kerja. lalala. Haha. 

Okay. Bak kata Nabil, tingkatkan prestasi kurang konstroversi. Akhir kata, selamat bercuti dan Assalamualaikum!


p/s: aku kerja gak kat umah.kira buruh gak ar kan???





2 comments:

Manja (let it be my sweet name) said...

selamat minyak cap buruh :)


Kumpulan 2PM dan SNSD menetap di Malaysia??

~Saya Buncit~ said...

@Manja (let it be my sweet name): lol. selamat minyak cap buruh! :D