Saturday, April 30, 2011

~ Yesterday ! ~

Assalamualaikum!


Selamat hari Sabtu! Okay hari untuk aku berehat santai (hari-hari pon aku rehat sebenarnya.lol). Tadi aku dok sembang dengan mak aku. You know how much girls (consider my mum as a girl la eh) can talk all day long about so many things and we talked a lot about things in the past. About the good old days. The hardships and also the sweet memories. 

Bila bukak balik cerita-cerita dulu-dulu, baru aku perasan how fast the time moves and how i miss the old days. Aku penah dengar kata-kata yang bunyi lebih-lebih kurang macam ni "tempat paling jauh ialah semalam". Memang mustahil untuk kita pergi balik ke zaman silam. 

Tapi, itulah hidupkan? Sampai masa kita pun akan pergi.Pergi dan pergi jauh. Huuu. Okeylah. Ape ntah aku merepek. Rindu masa lampau tapi perlu melangkah kedepan. Mintak diri. Assalamualaikum!



p/s: life's short.make it sweet and sour and bitter. =)





2 comments:

mahirahnazlim said...

kadang3 toleh ke blkg ingat cerita lama mampu buat kita senyum ketawa dan nangis .

yg penting , kita move forward oke :) sesekali pndg blkg takpe .

~Saya Buncit~ said...

@mahirahnazlim: yup. agree. kenangan wujud untuk dikenang.thanks for the advice. :)