meebo

:: Geng-geng Aku Buncit ::

Sunday, May 29, 2011

~ Layakkah Kau ?! ~

Assalamualaikum!


Selamat petang! Okay! Dengar sini. Gossip lagi! gossssip! Haha. Sorry guys, i've been posting a lot of craps lately. Lagi-lagi gosip pasal artis Kpop dan artis Mpop ni. Apa-apalah, yang pasti ini bikin gua agak panas disiang hari. 

Malas nak taip banyak. Hehe. Pinjam link ini bloggers.

Sedih aku tengok sikap artis kita

credit : ieta ( http://ietamadzid.blogspot.com )



The Mess in Hari Belia Negara

credit: hazirah ghazali

Hmmm. Jadi ini gara-gara tak dapat guna jamban eh? Dan tak diberi layanan yang sepatutnya. Lain kali kalau dapat offer perform satu stage dengan artis luar tak yah terima ye. Nanti kau tak dapat pakai jamban.Haih. Lain kali penganjur buat lah jamban berderet-deret. Takdelah orang berebut nak guna jamban. Yang aku dengar kat situ ada dua jamban je? Ish tak patut. Tapi yang kau pon kalau ya pon dah nak terkencing sangat, layak sangatlah kau sampai nak kencing kat muka orang ? . Budi bahasa budaya kita bang. Ish. 

Haha. Sudahlah. Aku nak minum petang. Chow! :)


p/s: hmmm. patutlah aku tak penah minat kat KEBANYAKKAN artis kat Malaysia ni. 

No comments: