Friday, May 6, 2011

~ MAX 247. ELF ALERT!!! ~

Assalamualaikum!


Hello again! Ni aku sebenarnye taknak post pon pasal ni. Tapi entahlah, tangan aku gatai bebenor nak gak buat entri ni. Ni aku nak kongsi kat kau video MAX 247. Durasi : 1:41. Pendek tapi cukup buat untuk buat peminat SuJu amuk. Tengoklah.



video

dan disebabkan video yang asal dah diremove video ni yang sempat aku download dari inyai's youtube channel so credit to this person. Dan ini pula kata2 dari brother aesar ni.



komen aku, balik praktis lagi. tarian biasa je. terabur. i dance better. (riak disitu). Macam biasa, lagi banyak dislike dari like. Kau judge la sendiri. Aku neutral. Haha. To bro Aesar, aku sokong kau! Jangan risau. Haha. Sudahlah. Aku nak tengok video MAX 247. Local artist kena la support!!! Adoi. (geleng-geleng).



p/s: rosakkkk.rosakkkk.


7 comments:

nur dhiya' aida said...

parah parah -.-

Syukri Mohtar said...

kind a wierd dance mereka.erk..

~Saya Buncit~ said...

@nur dhiya' aida: paraaah! what do we do now???

~Saya Buncit~ said...

@Syukri Mohtar: yup. that's exactly what i thought too. what do we do now???

SHM said...

taknak tgk sbb mmg x suke diorang . :D

~Saya Buncit~ said...

@SHM: bagus.jangan tengok. rosak otak je.huhu. btw, video ni dah diremove pon.

Ruzanna said...

WHAT THE H*LL?! Merosakan nama negara! Dahlah tak reti menari!! best lagi girl group yg debut 2009/10 [apetah namanya tak ingat].

by the way, i just discovered SENORITAS... wat cover lagu Nobody versi BM!! MARAH PEMINAT WG!! but lagu dorg 'Asmara'... sedap taw :D tengoklah sape pemiliknya, Reshmonu tu!!