Saturday, May 21, 2011

~ Tak Sukalah Der ! ~

Assalamualaikum!


Apa khabar orang kampung. Dah makan belum? Bak sini sikit makanan kau. Aku lapar tak makan lagi ni. Takpe. Ketepikan dulu soal makanan. Sebenarnya aku nak cakap kenapa susah sangat orang (termasuk lah aku sendiri.hehe) nak terima yang manusia ni dicipta berbeza-beza. In short, minat kita berbeza. Aku suka sinkong kau suka keju. Oooo. So takyah la nak beriya suruh aku terima satu benda yang aku tak suka. 

So der, sori la. I hate MAX 247. Aku tau niat kau nak berkongsi je dengan aku tapi sori sekali lagi. I just hate it. I have my own reasons why i hate those things you were trying to sell. Kalau aku cakap aku tak suka, takyah la nak nasihat-nasihat aku. Aku anti dorang. So selagi aku tak kacau kau, jangan la nak kasi semak kepala aku. Sekian terima kasih.


p/s: i tried to be neutral. i seriously did. even if they changed into angels i still hate them. okay?





No comments: