Monday, June 6, 2011

~ Doakan Saya ! ~

Assalamualaikum!



sumber: Google

Selamat malam. Pada yang terbaca, aku nak mintak ihsan kau. Tolong aku boleh? Tolong doakan aku. Doakan agar aku selamat dalam perjuangan aku esok. Boleh? Aku ada test JPJ. Agagaga. (ye aku tau! lambat gileeee aku amik lesen. haha. ) Aku dah hilang keyakinan dan aku takut sangat nak hadap hari esok. Memang aku banyak-banyak berdoa pada Allah SWT mohon Dia tenangkan hati aku, mudahkan segala urusan aku dan jauhkan aku dari kesusahan tapi kau doalah sekali kat aku. hehe. Amiiin.

Kalau aku berjaya esok, Alhamdulillah. Tapi kalau aku tak berjaya, aku akan cuba terima jugak. Aku pon tak tau nape aku freak out sangat. Maybe because it's my first time and i hate failing. Cukuplah sebelum ni aku dah banyak kali GAGAL.  Repeat subject la. Repeat sem la. Segala jenis repeat but this time around kalau bole aku taknak GAGAL. Siapa yang nak gagal? Betul tak? Jadi tolonglah doakan aku. Pleaseeeeee. *wink*

Kalau diikutkan aku boleh dikira ready tapi aku ni cepat panik takut semua benda jadi haru-biru. So, pucuk pangkalnya, aku harus tenang. Okeh. Chill. Relax. Cooooool. 

sumber: Google.

   and now i'm freaking out again! 


Well i guess i should not talk and think about this too much. Dari semalam lagi aku fikir sampai pening. Okeh. Malas fikir dah. (padahal dah fikir sampai lebam). Esok buat je yang terbaik. Tapi please, please, please doakan aku ye. Beri aku semangat dan sokongan ye. Thank you for those who care and pray. Wish me good luck yeah?! Okey. Mintak diri dulu. Bye. Thank you for reading.






p/s: takut! :(

  


7 comments:

iz said...

hurm..iz doakan yang baik2 aje..rileks2 je tau besok..boleh buat nya..hehe..

btw.>> new update

http://cintailmu89.blogspot.com/2011/06/bosan-arr-dengan-hidup-nih.html

Chempaka Sari said...

relaks2..cool je k? try beramah mesra dengan mamat jpj tuh. hehehe.

~Saya Buncit~ said...

@iz: amiiiiin. time kasih iz. cube tenangkan diri ni. auuummm. :)

~Saya Buncit~ said...

@Chempaka Sari: yup2. still trying. but i end up thinking about it again. sigh. huhu. anyway, thanks yeah for the tips. ;)

Cik PupuRara said...

good luck kak jue! ♥
trust me. kacang jew!

Cik PupuRara said...

good luck kak jue! ♥
trust me. kacang jew!

ZWAN SABRI said...

GOOD LUCK! Aku doakan smoga hang lulus dengan cemerlang test JPJ nanti.. aku taw camna perasaan nak amek test JPJ tu n macam mana kalau gagal.. HUHU.. GOOD LUCK! ;)

MySuaraBlog: Selamat Pengantin Baru Kepada Abg Faizal dan Nasliza