meebo

:: Geng-geng Aku Buncit ::

Tuesday, June 21, 2011

~ Gagal Lagi ! Syayatiiiiin ! ~

Assalamualaikum!


Selamat malam! Dah tido? Jap jangan tido dulu. Dengar aku nak meluah perasaan ni. Hari ni aku ade ujian ulangan JPJ jalanraya. Ye ulangan, dan aku gagal sekali lagi. Dua minggu lepas bole la aku bagi alasan aku takut dan gemuruh jiwa apa segala. Tapi kali ni alasan aku, aku cuai. Tidak berhati-hati dijalan raya. Pfft! Patut pun fail. Jadi makanya, kenalah aku retest lagi. Kali ketiga. Loser gila. Mungkinkah ada orang yang dilahirkan tak boleh memandu??? Dan persoalannya, bolehkah aku lulus dengan jayanya untuk test yang ketiga nanti?? Kalau kali ketiga pon aku fail jugak aku bakor je lesen L aku tu. Upah pemandu persendirian.


Sudahlah. Malas nak cerita panjang. Kesimpulannya, aku gagal lagi. Sekian, terima kasih.


p/s: i'm a reckless driver. 



4 comments:

Kasih Zulaikha said...

salam..kelakar bc entry awk ni sebab ade kene sket ngan diri sendiri..utk pengetahuan awk, saya juga TIGA KALI TEST JPJ!!!dan berfikiran same gak ngan awk "adakah dilahirkan utk tidak memandu"hehe..first sy gagal parking, second gagal bukut lak, mase tu memang frust gila2 la..and third br okay..sengal sungguhkan sy?hahaha

~Saya Buncit~ said...

@Kasih Zulaikha: waalaikumsalam. hehe. lebih kurang la kita. bezanya litar dan jalan raya je. tapi ntahlah, rasanya macam payah sangat nak pass ujian jalan raya tu. :( btw, tak sengal, just lack of good luck je kan. :)

Shakinah Sholehuddin said...

its ok my frn..dun give up k..nanti wat elok2.. chayo2.. =)

Shakinah Sholehuddin said...

its ok my frn..dun give up k..nanti wat elok2.. chayo2.. =)