meebo

:: Geng-geng Aku Buncit ::

Saturday, April 19, 2014

~ Rasa Lebih Yakin! ~

assalamualaikum..


hey people! 

lama tak menulis ni rase malu plak nak celoteh banyak-banyak. takut salah tulis. so hari ni aku nak tunjuk atau kongsi yang...

aku...

aku...

aku...


aku..pon teringin nak mencuba tudung fareeda tapi kerana dek tak termampu, aku matikan je niat aku tu. tapi mesti sume kenal dgn blogger yang menggayakan tudung bawal ala-ala mawar fareeda. blogger yuna bella tuuu. sangat suka tengok blog dia. comel. sama macam tuan dia.

so aku nak cakap yang aku...

aku...

aku...

aku...


aku..pon dah menggayakan fesyen tudung bawal ala mawar fizo omar dik yuna bella tu. hehe. sangat suka. rasa tampil cantik dan lebih berkeyakinan. halamakkk. 

begini la rupa dia..jeng3x..



haaa. tapi macam semak sikit la. but overall, mak sukeee tahap gaban sampai lambat pegi keje pagi tu. 


p/s: terima kasih mawar, fizo omar dan yuna bella :)



1 comment:

Hasnieda Mohamad said...

Tak payah malu pun... bukan face to face kan.. hihii
happy blogging!