meebo

:: Geng-geng Aku Buncit ::

Tuesday, June 17, 2014

~ I Need This! Urgent!! ~


Assalamualaikum!!


Okay. just a short post.

tak tau la berkesan ke tak aku post kat blog aku ni.

maklum la jarang sangat dah jenguk2 blog ni.

ade lagi ke orang nak baca kan?

dah lame kot tak post apa2..

begini ceritanya. 

aku tengah mencari ini....




aku ade cari kat kedai akuarium. tapi takde byk choice.

mane nak cari yang stylo2 sikit eh?

teringin sangat2 nak bela ikan.

yang tak guna oksigen la.

hopefully ada la readers yang bole tinggalkan komen. 

*berdoaaaa


okay. tak tau la bile lagi aku nak jenguk blog aku ni. huhu. but really hope somebody would hit my blog and leave a comment. 

thank you..

with love,
miss juliana..