Thursday, May 28, 2015

~ Kopi Perasa Instagram ~

Assalamualaikum. Salam sejahtera dan salam satu Malaysia.



Ade lagi ke yang belum tido ni? Aku dah tertelan kopi tadi dan sekarang aku nyesal sebab memikirkan betapa berharganya waktu tido yang terbazir ni. Esok confirm aku susah nak bangun dan pasti aku kena marah dan akan lmbat pegi keje dan kat ofis nanti mesti aku mengantuk tahap maksimum. Bukan aku tak cuba lelapkan mata, tapi memang mata aku segar bugar ni. Huhuhu. 😓

So tengah mata takleh lelap ni la aku layan instagram (ish3. bukan contoh yang bagus). Skang ni kan tengah hangat dan trending kat ig pasal dubsmash. Haaa. Banyak la dubs yang kelakar. Rase2 kasi tambah ngantuk ke tambah tak ngantuk?
Aku pon ade gak buat dub. Tapi tak kelakar la. Sekadar hiburkan hati. 

Tp dalam kite dok dubs tu orang yang memerlukan jangan dilupe. Okay? Maka aku pon dah start rasa ngantuk. Tido dulu la ye? Sape sudi follow la kite punye blog. 😝

Selamat malam!


~juliana~