~ESRS~

Assalamualaikum and hello guys! Another Mary Kay post for today. Before it gets cold, i better share it here. Hihi. Tak sudi baca takpaaa. Kalau ampa baca i lebiu so strong la. 

  Okay. So yesterday marked another great moment in my journey with Mary Kay. I went to the Essential Steps To Reach Success (ESRS). It was a two days training, dimana segala jenis ilmu diberikan mencurah-curah sampai rasa dua hari pon tak cukup sebenarnya. Cover segala macam topik. Bila dah join jadi perunding kecantikan ni, maka memang sangat2 digalakkan hadiri kelas ni. Dalam Kelas ini la kita akan diberi pendedahan dan maklumat pasal produk, kelas penjagaan kulit, kelas solekan, pengurusan perniagaan dan banyak lagi la. Banyak sangat sampai aku tak tau camna nak share. Haha.    Yang best pasal Mary Kay ni, kau invest sikit tapi pulangan dia lumayan. Contoh paling mudah kau daftar kelas ni bayar RM50, untuk dua hari, tapi lepas tu kau dapat voucher RM200.00. Bestkan? Selain tu kau dapat sijil dan jugak pin ESRS. Menandakan kau adalah perunding kecantikan yang disahkan oleh Mary Kay Malaysia. Bukan suka suki kau ngaku punya. Secara tak langsung kan, kau akan rasa sangat dihargai. Betul. Tak tipu.    So kelas ni dua hari je. Tapi serius aku rasa tak cukup. Rasa nak attend lagi dan lagi sebab banyak sangat info dorang kasi. Tapi kalau attend the second time takde la dapat voucher RM200.00 lagi. Haha.   
Recruiter kami orang yang sama. Kalau dalam group dua2 krik krik. Dah jumpa depan2 baru la okay sikit. Haha
   
2nd day dah ramai kawan. Hence the wefie.
Impian yang aku terjemahkan dalam lukisan. Tapi sebab tak sempat aku terlupa nak bubuh timeline. Huhu
Okay. Dah certified. Dah bole start buat facial class. Hihi
How do i look?
  P/s: Dua hari ni memang aku sangat bersemangat nak teruskan apa yang dah aku mulakan. Biarlah orang nak kata ape pon kan. Aku invest tak kacau tiang rumah kau pon. Biarlah steps aku agak slow dari yang lain pon kan, yang penting aku amik inisiatif untuk ubah diri aku. Doakan aku ehhh. Ehh. Tapi ada tak yang berminat nak join sama? Kalau korang tibe2 rasa nak naik satu bot dengan aku pon boleh laaa kabor. Kita sama2 naik dengan Mary Kay. Hihi.      Yours sincerely,    Jubs_marykay    

0 Orang Geng Buncet Cakap: